sockertopparna

Alla inlägg den 18 september 2010

Av Louise & Nikita - 18 september 2010 21:17

Tjena!! Det är jag som är Nikita kallad för Nikkis! Och det här är min och Louises blogg som heter sockertopparna som ni ser!!blogg alltså min kompis/min bästa kompis!! Men ni kommer att få veta mer om oss i ett annat inlägg men inte i dag för snart ska jag sova. Klockan är: 21.30 nu och i morrn så ska jag och titta på en fotbolls match som Lollo (Louise) ska spela!! Jag spelar också fotboll men inte i morrn vi går i samma lag de är roligt. Men hejdå!! Godnatt. <33 Sov så sött vakna blött...eller hälst torrt kanske! ;) Godnatt!

 


Av Louise & Nikita - 18 september 2010 21:07

Hejsan svejsan allihopa! Och välkomna till vår blogg! Vi är alltså Nikita och Louise..vi kallas Nikkis och Lollo :D Vi kommer väl skriva lite om allt möjligt här på bloggen,och vi försöker att blogga mycket! Vi kommer skriva lite senare om oss,info och så så ni får veta mer om oss! Vi älskar att få kommentarer så det är inte förbjudet att kommentera! Absolut inte :P Hoppas ni kommer att gilla vår blogg framöver och att ni följer den :) Nu måste vi gå,ha det toppen //N&L kram


 (hade ingen förstoring av bilden...men det är iaf oss :D 

Presentation


Tjena! Vi är Lollo och Nikkis!Det är inte förbjudet att kommentera :D!Hoppas ni gillar vår blogg!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Vad är klockan?

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards