sockertopparna

Alla inlägg den 22 september 2010

Av Louise & Nikita - 22 september 2010 17:07

Tjatja! Läget? Vi mår finemang :P Just nu är nikkis här och vi har kollat lite på tv! Vi har inte bloggat på typ 2 dagar,sorry för det!! Men nu ska vi ta och berätta om igår när vi var på basketen och spelade med de stora basketspelarna! Först kom vi dit och då var det lite folk på läktaren och så...och så var det andra vuxna där som oxå skulle träna på basket...sen fick vi träna med de äkta basketspelarna!!! Haha lite pinigt...men det var superkuul!! Sen åkte vi till en resturang och käka med basketlaget,coolt va?! ;) Om ni undrar nåt,kommentera :D Just ja...igår så gjorde jag (nikkis) illa mig! Jag ramlade när jag spelade fotboll i skolan,och skrapa upp knät + byxorna! Så jag fick gå till skolsyrran och få ett STOORT plåster...det gör fortfarande ont så jag kan inte vara med på handbollsträningen idag :( Men istället är jag hos Lollo och Palo :)

Men nu måste vi dra,ha det toppen //Lollo & Nikkis <33333333333

Presentation


Tjena! Vi är Lollo och Nikkis!Det är inte förbjudet att kommentera :D!Hoppas ni gillar vår blogg!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Vad är klockan?

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards